گلکسی S6 دارای قابلیت شارژ وایرلسی خواهد بود؟

http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/150617-thumb/s6-h13.jpg

خبری جدید از منابع کره ای حکایت از وجود قابلیت شارژ وایرلسی در گلکسی S6 دارد.

تا امروز انبوهی از شایعات مربوط به گلکسی S6 و اطلاعات مربوط به آن در وب منتشر شده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها بدنه تمام فلزی آن بوده است.

این اتفاق بدین معنی خواهد بود که یکی از ویژگی‌های قدیمی گوشی‌های گلکسی یعنی باتری قابل جداشدنی آن ممکن است در پرچمدار آینده سامسونگ جایی نداشته باشد. برای جبران این کمبود، حالا گزارشی از کره جنوبی حکایت از تعبیه قابلیت شارژ وایرلسی در پرچمدار آینده سامسونگ دارد. اما این مورد می‌تواند شایعات اخیر را نیز با ابهاماتی مواجه کند.

بر اساس گزارشی که از سوی وبسایت های کره ای DDaily و News 1 Korea منتشر شده، سامسونگ در پرچمدار بعدی خود از سیستم القای مغناطیسی بهره خواهد برد. تعبیه این سیستم در پرچمدار آینده سامسونگ، گلکسی S6 را به نخستین اسمارت فون سامسونگ مجهز به این تکنولوژی تبدیل خواهد کرد. اما این قابلیت در عین جلب توجه، بر خبرهای اخیر مبنی بر بدنه تمام فلزی گلکسی S6 نیز خط بطلانی می‌کشد.

القای مغناطیسی در واقع با اسمارت‌فون های بدنه فلزی کار نمی‌کند، چون فلز باعث قطع میدان مغناطیسی و تداخل در عملکرد آن می‌شود. به همین دلیل است که تنها راه شارژ گوشی‌هایی چون HTC One M8 اتصال یک لایه آداپتور شارژینگ به این گوشی است. (تصویر زیر)


به همین دلیل تنها راه وجود یک سیستم داخلی شارژ وایرلسی و فلزی بودن همزمان بدنه، وجود یک قابلیت پنجره‌مانند برای حرکت صحیح جریان الکتریکی است. جالب است که یکی از این منابع خبری از بدنه شیشه ای گلکسی S6 خبر داده است. اما دیروز وبسایت معتبر بلومبرگ خبر داده بود که گلکسی S6 دارای یک بدنه فلزی خواهد بود.

احتمالاتی نیز وجود دارد که گلکسی S6 دارای یک تکنولوژی کاملا ویژه و اختصاصی سامسونگ برای شارژ وایرلسی با وجود بدنه‌ای فلزی باشد.

 

 

 

منبع : دیجیکالا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 24 بهمن 1393برچسب:,
ارسال توسط محمد وحید باقری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 161
بازدید کل : 18495
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1